Thursday, November 4, 2010

sy sgt sygkan die....


saya sangat- sangat sayang kan die..walaupun badan die lagi kecik dari saya...dan tangan dia lagi kecik dari saya..serta mulot..hidung dan segale2nye lagi kecik dari saya..tapi saya selalu takut kalau buat die menangis...die sangat comel bile die gelak...dan ketika die tidur sy akan pndang ke mukenya tanpa ingin mengalihkan pandangan saya ke tempat lain..dia sangat sempurna buat saya..saya sayang dia lebih dari saya sayang mak dia..:P...dia lahh......




ASMA' HUSNA





selalu tido....



masa baru lahir...cute giler..





seorang yang sangat ceria dan gumbira...




dia lahir pada 7 jun 2010...kelahiran dia memberikan satu sinaran pada kami sekeluarga..walaupun die ni kecik lagi tapi suke sangat buat muke comel...gerammmm.....saya sayang die sgt2..muah....muah.....



No comments:

Post a Comment